Total War WARHAMMER 2 – The Twisted & The Twilight İncelemesi
Total War Warhammer 2’nin yeni DLC’si The Twisted & The Twilight’ı inceledim.
Warhammer evrenini hiçbir oyunun, oyunlaştıramadığı kadar bizlere sunan The Creative Assembly yine yaptı yapacağını. Yine muazzam bir içerikle bizleri yeniden Total War Warhammer 2’nin başına bağlamayı başardı. Gerçi durun, başaracak. DLC 3 Aralık’da çıkıyor. Ben sizler için erkenden erişim sağladığım DLC ve yama içeriğini tüketiyordum zaten. Genel ambargo tarihi de geldiğine göre nelere el sürdüm, ne oynadım şimdi size gösterme zamanı.
Orman Elfleri ve Fareadamlar tarafına önemli eklemeler var. Oyunun genelinde de irili ufaklı değişiklikler mevcut. Şimdiden takvimlerinizi ayarlayın zira yeni içeriği özümsemeniz bir hayli sizi oyalayacak.
Total War: WARHAMMER II için bu Lord Paketinde Skaven için iki yeni Efsanevi lord ve Orman Elfleri bulunuyor. Her birinin kendi fraksiyonu olmakla birlikte yeni karakterler, birimler, eşsiz oynanış mekanikleri ve hikâye hedefleri yer alıyor.
Büyük Siklon’un vahşi enerjileri Rüya Ormanı’nda bir yarığı parçaladı. Bu Kötü Ruhlu istilasının bir bölgesi olabilir mi? Büyük bir tehlike algılayan Athel Loren Kraliçesi Ariel, bir kapanış ritüeline giden yolu hazırlamak için güvenilir temsilcilerini, Alacakaranlık Kızkardeşleri’ni gönderir.
Ariel’in planını deşifre edip, kirli kokuları fırsata çevireceğiz. Eğer kız kardeşleri yenip, Elf kraliçesini savunmasızken yakalayabilirse, belki de onun özünü kullanabilir ve Çarpıtımtaşı-aşılanmış metabolizmasının neden olduğu açlığın ebedi acısını tedavi edebilir…
Efsanevi Lordlar
Orman Elfleri: Alacakaranlığın Kızkardeşleri
Bir zamanlar tek bir varlık, Doku tarafından kardeşlere bölünmüş olan Naestra ve Arahan aynı madalyonun iki tarafıdır. Kraliçe Ariel’in hizmetinde birlikte çalışırlar. Ormanlık savaşçılarını emrinde tutarlar. İkisi de savaşta yenilgiye uğramadıkları müddetçe öldürülemezler. Alacakaranlık Kızkardeşler, Ariel’in gelişi için ayini hazırlamalı ve ritüeli gerçekleştirirken onu korumalıdır.
Birimler:
Athel Loren’in Kraliçesi Efsanevi Kahraman olarak işe alınabilir. O da yakın muharebede yetenekli güçlü bir büyücüdür.
Büyükullanıcı: Yaşam İlmi/Canavarlar/Gölge/Karanlık/Yüksek Büyü kullanmak için yetiştirilebilir
Zoatlar: Yaşam İlmi Büyülerine erişebilen Güçlü Canavar Yaratıklardır
Ulu Geyik Şövalyeleri: Ağır Orman Elfi süvarileri piyade hatlarına nüfuz etmek ve daha hafif süvarileri yok etmek için kullanılır
Kılıç Şarkıcıları: Elit, kılıç kullanan Savaş Dansçıları
Skaven: Pis Throt
Moulder Klanı’nın Usta Mutasyoncusu Throt’ta ebedi bir açlık kemiriyor. Ömür boyu süren otomatik deneyler onu güçlü kıldı ama çok gelişmiş metabolizması, kendini korumak için sürekli beslenmesi gerektiği anlamına geliyor. Orman Elf kraliçesini büyüleriyle güçsüzleştirebilir bu da kendisinin açlığını gidermesini sağlar.
Birimler:
Ghoritch: Ebediseçilmiş Archaon’un eski bir generali, bir keresinde komutanının emirlerini görmezden gelip ceza olarak Cehennem Çukuruna gönderildi. Throt, Sıçan Ogre vücuduna beynini naklederek inanılmaz hız, güç ve zeka avantajı yakaladı. Ghoritch Efsanevi Kahraman olarak yetiştirilebilir.
Sürü Efendisi: Bu Kahraman birimi, alan etkili ve hedeflenen avantajlarla bir destek rolüne sahiptir, Kurt Sıçanlar savaşa çağrılır ve bir Yavru Dehşete binebilir
Kurt Sıçanlar: Zehirli ve zırh delici çeşitliliğe sahip, yüksek hareket kabiliyetine sahip canavar sürüsüdür
Mutant Sıçan Ogre: Kavgalarda usta bir büyük canavardır.
Yavru Dehşet: Piyade hatlarını delme konusunda usta, devasa, hızlı hareket eden bir canavar. Ayrıca Pis Throt ve Sürü Efendisi Kahramanları için bir binek olarak seçilebilir.
YouTube‘a neredeyse her gün yeni video ekliyorum, akşamları da Twitch‘de canlı yayındayım, bu platformları kontrol etmeyi de unutmayın.